‘Moet dat, dat gevloek?’ mailde een lezer van mijn nieuwsbrief.
‘Ja’, mailde ik terug.
Het was nog wel zo’n onschuldig vloekje: ‘Witregels op je blog, tjiezus, moet dat?’ Voor de meeste Nederlanders is dat spreektaal.
Ook op Twitter maande iemand me ‘er eens over na te denken of het iets toevoegde, al die krachttermen in de communicatie.’
Ik gaf hetzelfde antwoord. Hij ontvolgde me per direct.
Mooi.
Dat ruimt op
Ik blog namelijk niet voor fatsoensrakkers. Ik blog niet voor brave burgers, niet voor saaie pieten, niet voor Jan en Alleman.
Dat zou geen zin hebben. Jan en Alleman zijn niet in mij geïnteresseerd.
Maar jij wel, als je tot hier gelezen hebt.
Ik weet het, ik ben een eigenwijze donder.
En dat moet jij ook zijn
Als je enige indruk wil maken, tenminste.
Vergelijk het met kunstenaars. Zoete aquarellen van veldboeketten zijn er in overvloed. Die mag je best schilderen. Maar je hebt weinig kans dat je ermee opvalt.
Maar acquarellen van veldboeketten met doodshoofden?
Now we are talking. Dat is niet iedereen z’n pakkie-an. Nu heb je opeens een niche te pakken: kunstliefhebbers die zowel van veldbloemen als van doodshoofden houden, en dan ook nog in acquarel.
Maar ho, begrijp me goed
Ik pleit niet voor effectbejag. Ik bedoel niet dat je een bruine koe paars moet verven. Ik wil alleen maar zeggen: als je houdt van doodshoofden, steek dat dan niet onder stoelen of banken.
Wees jezelf. Leef je uit. Geef ze een mooie plaats in je werk. Want andere liefhebbers zullen je omarmen. En die kopen je werk.
Het is eigenlijk zo simpel. Op je blog laat je zien wie je bent en wat je kunt. De mensen die je gaan volgen zijn de mensen die dat waarderen. De rest van Nederland is niet interessant voor jou, dus daar hoef je niet voor te schrijven.
Is dat niet geweldig?
Je mag gewoon jezelf zijn ;-)
Niet dat je mijn toestemming nodig hebt, maar om het maar even helder te stellen.
En eigenlijk is het vreemd dat ik het nog een keer moet zeggen. Nu we zóveel online marketing coaches en goeroes hebben die hun brood verdienen met advies over hoe je online klanten krijgt.
Waarom wéét jij dit nog niet?
Dat loop ik nou me al tijden af te vragen. En ik denk dat ik het snap: niemand staat stil bij teksten. (Behalve tekstschrijvers, ja).
Want we begrijpen niet hoe krachtig geschreven teksten zijn als marketinginstrument.
Alles draait om techniek.
We maken een schitterende website met parallax scrolling, een eigen app, professionele foto’s en een paar gloednieuwe gadgets waarvan alleen onze ontwerper kan onthouden hoe ze heten. Het kost ons een godsvermogen. En dan zijn we klaar.
Denken we
Maar wat zetten we er op?
Dat we boekbinden, en welke cursussen we daarvoor hebben gedaan?
Dat we coach zijn, en alles weten van intermenselijke communicatie?
Dat we heus een betere accountant zijn dan alle anderen?
Niet erg pakkend. Hè?
Jammer van dat mooie design. Want met design alléén krijg je geen klanten.
Hoe moet het dan?
Dat zei ik al: laat zien wie je bent en wat je kunt.
Stel: je bent een loopbaancoach. Je weet alles van werkproblemen. Je kent de frustraties van je klanten, de ergernis van werken voor een baas die jou niet begrijpt, de overbelasting van ambitieuze ouders met jonge kinderen, de angst van werknemers die ondernemer worden.
Schrijf dáár dan over.
Val ons niet lastig met opgepoetste reclametekstjes en ellenlange lijsten met certificaten. Nee, laat gewoon zien hoe je je klanten helpt. Waar je met ze over praat. Wat voor effect dat heeft.
Ben je een illustrator?
Schrijf dan niet over welke pen je het liefst gebruikt. Niet over je tekentablet, je fotobewerkingsprogramma en alsjeblieft niet over hoeveel grams papier het meest geschikt is voor ecoline.
Dat kan de redacteur die jouw tekeningen moet kopen namelijk niks schelen. Die wil weten hoe je werk er uit ziet, hoe snel je werkt, hoe duur je bent, en wat je eerder maakte.
En of het gezellig is om met jou een kop koffie te drinken. Want hij wil wel lol hebben.
Ben jij wel leuk?
Ook al ontmoeten we elkaar tegenwoordig vaak online, we werken toch het liefst met mensen die we aardig vinden.
Die óók van PSV houden. Die óók kleine kinderen hebben. Of die net als wij geen genoeg kunnen krijgen van Marco Beasley.
Mensen met wie we ons verbonden voelen. Op wie we lijken.
Je website kan imponeren
Omdat hij state of the art is en technisch strak in elkaar zit. Maar het is op je blog dat mensen kunnen zie wie je bent.
Of je weleens vloekt. Of je aan sport doet. Hoe je met mensen omgaat. Waar je over nadenkt, en hoe.
Niet omdat je over ditjes en datjes blogt. Maar omdat je laat zien dat je nadenkt over je werk, als mens, en dat wie je bent je werk beïnvloedt.
Niet iedereen is het met je eens
Dat kan niet. En dat hoeft niet. Net zomin als je het in de kroeg met iedereen eens kunt zijn.
En daarom is het helemaal niet erg als je geen 12.000 volgers hebt op Twitter. Of 4300 abonnees op je nieuwsbrief. Het gaat namelijk helemaal niet om aantallen. Het gaat om verbondenheid. Om wederzijds aardig vinden.
Ja, wederzijds
Als zelfstandige kies je zelf je klantenkring.
Mensen mogen zich best op je nieuwsbrief abonneren. Maar jij mag jezelf zijn.
En als je iets zegt dat ze niet bevalt, mogen ze zich uitschrijven. Daar zit jij dan niet mee. Daar ben je blij om.
Want je wil alleen maar lezers met wie je ook een kop koffie zou willen drinken, in het echt.
Lees ook: Vloeken, schelden, en het laatste taboe op je zakelijke blog
Ik zeg jouw nieuwsbrief op, zodra je anders gaat schrijven. Tot die tijd zit je aan me vast! Ik wil mijn blog al een tijd anders doen: ongebruikelijk. Volgens mij was dit het duwtje dat ik nodig had! Dank.
Die oude blogs knallen er heerlijk in! Dankuzeer.
En zo lekker snel geschreven ;-)
‘Fatsoensrakkers’, alleen van dat woord moet ik al lachen. En om de rest van je blog ook, heerlijk, dankjewel.
Ik ben van 1960, toen zeiden ze dat nog ;-)
Sommige woorden zijn tijdloos. Deze mag van mij in dat rijtje :)
Wauw. Heerlijk weer.
Hm, framing kan heel nuttig en leuk zijn, maar dit vind ik goedkoop. Heb jij toch niet nodig?
Wat bedoel je, Remy? De kop van het blog?
If so, ja, die is een tikje flauw. Het is een blog uit 2013, toen deed ik nog wel eens van dat soort trucs.
Nee, ik bedoel het feit dat je iedereen die niet van vloeken houdt, wegzet als saaie pieten enz. Daar heb ik persoonlijk meer moeite mee dan met vloeken. Misschien ben ik dan wel de saaiste van allemaal :-)
Ah, dat bedoel je. Nou: ik ben atheïst, maar ik vind het prima als iemand anders gelooft. Maar ik zal een gelovig iemand geen mailtje sturen dat hij niet zo over god moet zeuren als hij daarover schrijft in zijn blog.
Snap je?
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb het over het framen. Tenzij heel niet-vloekend Nederland je heeft gemaild…
Hm.. je bedoelt dat ik niet mag suggereren dat die twee mailers fatsoensrakkers zijn. (Ja, dat schreef je inderdaad al.)
Ik vind niet dat mensen die niet willen vloeken dat zijn. Maar ik erger me wel aan mensen die mij mailen dat ik gods naam niet mag gebruiken zo enz. Zijn die mensen daarom fatsoensrakkers? Nee, niet in algemene zin. Alleen in deze specifieke zin, dat zij eisen dat ik mij aanpas aan hun fatsoensnormen aangaande het gebruik van die naam.
Je houdt mij van mijn werk!
Je knalt in mijn kop.
Je stoot mij af en verbind.
Je raakt dus mijn hart.
Je bent vernietigend goed! Saluut.
Want zonder emotie werken mijn hersenen niet.
En ik denk shit (nog meer) werk aan de winkel
Het zou minder werk moeten zijn! Kwestie van omdenken.
halleluja amen! :)
grote uitdaging, maar het wordt er alleen maar leuker van.
Het zou juist makkelijk moeten zijn. Weg van het corporate gedoe. Gewoon een mensch zijn.
Kitty!!! Wat ben je toch weer goed! En je hebt gelijk wat houd ik toch van je, ook al ken ik je niet. En wat zou ik graag koffie met je drinken, ook al ken ik je niet. Jij raakt bij mij de juiste snaar en maakt daardoor verbinding. Precies zoals jij het beschrijft. En omdat ik van je houd, ook al ken ik je niet, gun ik je nu graag je rust en het allerbeste tot 2018. Ik denk namelijk dat dit goed voor je is, ook al ken ik je niet :). Ondertussen geniet ik wel van je blogs.
Daag! Hartelijke groet, Marischka
Je werkt bij mij om de hoek ;-) #Oorsprongpark.
En ja, ik ben uitgerust, ik verveel me. Alleen mijn armen zijn nog niet helemaal klaar.
Om de hoek??!! Nooit geweten! Reactie zat in mijn spam. Dit moet toch kansen bieden…Ik zit vol verhalen en wil graag leren (onwijs goed bloggen; met of zonder klein vloekje) maar…heb te maken met geheimhouding…lastig…of heb je daar ook wel een idee voor…Sterkte en beterschap voor je armen.
Amen! “@KittyKilian: “‘Moet dat, dat gevloek?’ mailde een lezer van mijn nieuwsbrief.” http://t.co/ie8kJKKlUx“
Had ik maar wat meer van haar lef…“@KittyKilian: “‘Moet dat, dat gevloek?’ mailde een lezer van mijn nieuwsbrief.” http://t.co/rfHdDmyrN3”
http://t.co/Nkh3mytpg2 Wat een super goed stuk over #bloggen: “Niet iedereen hoeft je leuk te vinden” Via @KittyKilian
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
Yes!! “@OnlineMarketeer: …waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/wjeejBytWI”
…waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/wJGalVkA51
…waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/ZJq5fl8b68
…waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/RUKefBu9Iu
Wie ben jij? RT“@JudithWebber: een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/7XSXsR4Q9a”
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
Waarom je wil dat mensen zich #uitschrijven voor je #nieuwsbrief! http://t.co/ZXwTpQ6DKY. En? Meld je je aan of af? http://t.co/qOkbNnT0CD
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
RT @JudithWebber: Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
Echt een te gek blog dit: waarom je wil dat mensen zich uitschrijven voor je nieuwsbrief! http://t.co/CZ1viiOOWl
Leuke tip voor blogger @RobinHeuten (via @oostenwind) http://t.co/pAQSHaX6nn
Inspirerend & verfrissend, De Blogacademie http://t.co/n2V2i36lUH
Helemaal mee eens… Geldt ook voor een eigen bedrijf…
Je hebt toch ook geen zin om elke dag voor zeikklanten te werken?
Zoals altijd een eerlijke en pakkende blog van @KittyKilian; ‘Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt’ http://t.co/d8ETV1wDYa
Goed stuk over bloggen; voor wie schrijf je nou en waarom? http://t.co/VBglxEDmwR
Wat zet je op je website? Tis eigenlijk heel simpel. Retegoed weer, die@kittykilian http://t.co/ELWXYG8K7e (maar nog steeds geen iconen he)
@SaskiaDPostma erg leuk die link naar http://t.co/mk6kxxBXcr
@OrangeFarmhouse niet iedereen hoeft je fan te zijn http://t.co/mExgz6OPxz uiteindelijk blijven de echte over!
Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt. Nieuw blog van @KittyKilian http://t.co/JScuvyQtRm
Weer zo’n lekker recht-voor-zijn-raap blog van @kittykilian “Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt” http://t.co/nAG3pwJHc7
Alleen de titel al van het blog maakt nieuwsgierig, en de inhoud maakt dat meer dan waar. Goed stuk, tegendraads, en ook ik schrijf me niet uit!
Bummer!
Waarom jij mijn nieuwsbrief mag opzeggen, zit ik niet mee http://t.co/sBPC6gqKnk geweldig blog van @kittykilian en ja, ze heeft gelijk!
Tja, jezelf zijn. Je hebt daar helemaal gelijk in. Het moet op je blog als zelfstandige.
Ik merk dat het polariserend werkt. Je krijgt meer uitschrijvers, maar je krijgt ook een sterkere band met de mensen die overblijven. Dat is goed – al blijft het af en toe wel slikken hoor als er weer een handvol mensen zich uitschrijft.
Goed blog, Kitty. Dank voor je bemoedigende woorden.
Zo. Koorts weg. Over!
Rare autocorrectie in twitter gister. Werd kleingoed – niks klein: keigoed! Blog. @KittyKilian http://t.co/Zw0OmRAL8v
Like! :) RT @MarcelvanDriel: Niet iedereen hoeft je leuk te vinden, zegt @KittyKilian http://t.co/5dD4Hw1cd0 Dat vind ik dan weer leuk :)
RT @KittyKilian: ‘De rest van Nederland is niet interessant voor jou, dus daar hoef je niet voor te schrijven.’ http://t.co/oDq3akIjni
Haha, ik voel me aangesproken (behalve over dat uitschrijven, dan). Goed blog, Kitty. Dank je wel.
Ja, maar jij doet dat gelukkig niet, de hele tijd over Wacom tablets schrijven ;-)
Een keer! Omdat dat klere-ding niet compatible is met Mac-mountain lion. Niet mijn beste blog, trouwens. Over wacom schrijven is ook helemaal niet leuk :)
Waar ik wél over moet schrijven, daar worstel ik af en toe mee, hoor. Maar dat weet je al, haha.
RT @MarcelvanDriel: Niet iedereen hoeft je leuk te vinden, zegt @KittyKilian http://t.co/gw73VCn13H Dat vind ik dan weer leuk :)
“@LisetteGeel: Eens! RT @breinkorf: Mooi blog heb je weer geschreven @KittyKilian, echt #kiliaans http://t.co/qTWKp8MNZA” Zeker goed!
Niet iedereen hoeft je leuk te vinden, zegt @KittyKilian http://t.co/gw73VCn13H Dat vind ik dan weer leuk :)
Eens! RT @breinkorf: Mooi blog heb je weer geschreven @KittyKilian, echt #kiliaans http://t.co/oiZTsu9KSH
Koffie met jou? Dacht het wel…
Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt. Weer een kleingoed blog van @KittyKilian http://t.co/pePxJk1nl5
Hallo Kitty,
Ik wil best een keertje koffie met je drinken hoor. Live of via Skype (t.z.t.).
En ik schrijf me ook niet uit. Al zou je het willen -:)
Hartelijke groet,
Renate
Inspirerend stukje blogRT @SaskiaDPostma Geweldige blog over jouw eigen klanten aantrekken door gewoon jezelf te zijn http://t.co/74QXoGrBP0
Weer zo’n heerlijke blog van @kittykilian “het is op je blog dat mensen kunnen zie wie je bent” http://t.co/hjFaY6HWbu
Geweldige blog over jouw eigen klanten aantrekken door gewoon jezelf te zijn ;-)
http://t.co/LryNkVzckc
Dank jullie wel! Wow.
Enne… ook 12 opzeggingen ;-)
Tjiezezz.. wil ze ook nog dat ik haar nieuwsbrief opzeg.. http://t.co/8neUFvKOiR en bij de weg ze vind het prima als het gebeurt…#bewust
RT @KittyKilian: Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt. Nieuw blog: http://t.co/XQjS3GCaLy
#kiliaans , die houden we erin! RT @breinkorf Mooi blog heb je weer geschreven @KittyKilian, echt #kiliaans http://t.co/w8vdxuyZda
Mooi blog heb je weer geschreven @KittyKilian, echt #kiliaans http://t.co/PnS8REvdJq
Dank dank!
Ik schrok me een hoedje man, uitschrijven?! Grapjas, maar wel retegoed!
RT @JipbyJan: Met zo’n kop weet je zeker dat ik ga lezen: “Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt” @KittyKilian http://t.co/vYYJ63iw6E
@JaapBergsma en nu een klikbare link …. hoop ik
http://t.co/7tyTPr38Wl
RT @JipbyJan: Met zo’n kop weet je zeker dat ik ga lezen: “Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt” @KittyKilian http://t.co/vYYJ63iw6E
Geweldig blog weer Kitty. Lekker to the point en voor een perfectionist als ik echt van toegevoegde waarde. Ik kan niet iedereen blij maken en dat is helemaal ok, wat een rust. Mezelf zijn kan ik als de beste!!! Há, há!
Ook je manier van schrijven spreekt mij aan, want de meeste nieuwsbrieven lees ik niet omdat ze allemaal op elkaar lijken en gewoonweg teveel tijd kosten. Daar heb ik bij jou geen last van. Een uitstekend voorbeeld en… van mij mag je best eens vloeken.
Waar! RT“@KittyKilian: Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt. Nieuw blog: http://t.co/C0o2C1yjO5”
Hoi Kitty,
En een roodgeverfde koe? (zie mijn site) Kan dat wel door de beugel?
PS ik blijf graag abonnee op je nieuwsbrief!
Nou, vooruit!
RT @KittyKilian: Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt. Nieuw blog: http://t.co/XQjS3GCaLy
Met zo’n kop weet je zeker dat ik ga lezen: “Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt” @KittyKilian http://t.co/vYYJ63iw6E
Dat je schrikt van het onderwerp in je emailbox. Uitschrijven? Ik? Dat wil ik helemaal niet! Ik heb haar net ontdekt en wil haar blijven volgen! Snel de link aangeklikt, werkt niet. Een onrustige nacht verder klik ik de link nog eens aan en lees. Gelukkig mag ik blijven. Opgelucht haal ik adem.
En dat vind ik nou zo fantastisch aan hoe je schrijft.
Bedankt ook voor het wakker schudden mbt de teksten op websites. Op m’n werk bezig met een nieuwe website en merk dat de tekst inderdaad vaak het laatste klusje is dat ‘nog even moet’.
Ja, raar hoor. De website als sluitpost.
Bravo volgens @KittyKilian mag je jezelf zijn in online communicatie met je potentiele klanten! Helemaal mee eens! http://t.co/kFneCKWvfV
Ik voel me aangemoedigd door deze blog, Kitty.
Dank je wel!
Soms heeft een mens een duwtje in de rug nodig;
weet je het ergens wel,
maar is het fijn als een ander het even duidelijk voor je uit spelt,
je uitdaagt of
opport!
Dat is met deze blog weer helemaal gelukt!
O jee, heb je me gewist? Het was liefkozend bedoeld.
Nee, als ik iemand wis stuur ik altijd persoonlijk bericht. Komt weleens voor. Maar ik lag al in bed om 12.27 en ik moest ‘m nog goedkeuren.
Hélemáál mee eens! Ik voel me verbonden ;)
Het blijft opvallend hoeveel zakelijke bloggers tijd spenderen om zich niet te onderscheiden van de rest. Wees uniek en vorm je eigen stem schijnt hen vreemd te zijn. Zonde van alle moeite.
RT @mevrouwzee: “Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt” @KittyKilian steekt het niet onder stoelen of banken http://t.co/fGnmUpi0J3
Online ook gewoon jezelf zijn. Dus. “Waarom wéét jij dit nog niet?” http://t.co/Br2G7ObL3n @KittyKilian
Hé leuk takkewijf! (Dat vond ik nou lekker om even te zeggen.)
“Wees jezelf. Leef je uit.” Dat begint bij mij nou ook flink op gang te komen. Lekker is dat. Fijn weer hoor; jouw post in mijn bus.
Zat alweer met smart te wachten op je blog. Geweldig! En vet hard gelachen natuurlijk;-))
RT @jjvoerman: zie? ik zei het toch? bloggen is kunst. En @KittyKilian zegt het ook: http://t.co/9tODAlojkG
RT @marysjabbens: Pats! Wakker worden mensen.@KittyKilian is lekker op dreef. Stof om over na te denken:
http://t.co/tHnLe1WLkl
“Mensen op wie we lijken.” http://t.co/mExgz6OPxz Tering man! Ik lijk op d’r.
Haha, een hele jonge versie misschien ;-)
Weer zo’n lekker recht-voor-zijn-raap blog!
Hey Kitty
Beloofd is beloofd – ik schrijf een reactie op je nieuwe blogpost – nu ik hem kan lezen tenminste ;-)
Ik ben 2 weken geleden op je blog geland via een tweet van Jeanette Bathoorn die ik toevallig las via Facebook – en ik ben verkocht!
Nu nog de tijd maken om zelf een blog te beginnen – voor écht deze keer.
Groetjes
Annemie
‘Ik blog namelijk niet voor fatsoensrakkers.’ “http://t.co/O1xgCRLBiO”
Je wilt alleen maar lezers met wie je ook een kop koffie zou willen drinken. Echt. http://t.co/7pAEmek577
zie? ik zei het toch? bloggen is kunst. En @KittyKilian zegt het ook: http://t.co/9tODAlojkG
Pakkende titel, bericht is helder en duidelijk …helemaal mijn ding!
Bedankt.
Groet,
Letty
net een spannend verhaal, alles wat jij schrijft, kan niet wachten tot het volgende bericht
Een beeld zegt meer dan 1000 woorden… niet altijd
Nou, ik heb er ook nog 3 beelden bij gemaakt deze week! Voor hoeveel telt dat dan wel niet” ;-)
Goeie blog over authenticiteit: http://t.co/Xdk1mSnQbs – en dat je daar niet bang voor moet zijn. #blogacademie
RT @mevrouwzee: “Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt” @KittyKilian steekt het niet onder stoelen of banken http://t.co/fGnmUpi0J3
Wat heb je toch een leuke blog! Verheug me er weer iedere keer op! Dank!
Dank! Hee, ik heb een goede avond ;-)
Weer een fijn blog, dus.. lezen! @KittyKilian http://t.co/zKzIKQH7J8
Hej Kitty, zoals altijd. Goed. Het klopt. Jouw blogs zijn de enige die ik altijd meteen lees. Compliment!
Whoa, dat is wel een heel fijn compliment! U wordt bedankt!
Duidelijk, helder… en fijn om te lezen!
Pats! Wakker worden mensen.@KittyKilian is lekker op dreef. Stof om over na te denken:
http://t.co/tHnLe1WLkl
RT @mevrouwzee: “Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt” @KittyKilian steekt het niet onder stoelen of banken http://t.co/fGnmUpi0J3
Juist!! >> “Jammer van dat mooie design. Want met design alléén krijg je geen klanten.” http://t.co/Z8QDd9VRSN
Hij is weer gaaf: Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt http://t.co/aC4iMPDT5e van @KittyKilian ;-)
“Waarom ik wil dat jij mijn nieuwsbrief opzegt” @KittyKilian steekt het niet onder stoelen of banken http://t.co/fGnmUpi0J3
Kijk! Dat snijdt weer hout. :-)
In 1 woord: (h)eerlijk!
Dus ook hier!
… dingen doen die je goed kunt.
;-)
Hoera! Bravo! (o, en ik moet nog wat meer typen want anders accepteert je blog dit niet)